Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Basisboek marketing

Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789039527856
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

Dit 'Basisboek marketing' bereidt voor op de examenstof zoals omschreven in de SPL/ ECABO-toetsmatrijs Economie en Recht, die is afgeleid van het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Het boek legt ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma. Daarom staat in dit boek ook stof die voor het tentamen Economie en Recht niet nodig is. Die ‘extra’ stof gaat vooral over marketing en de marketingmix, en is alvast een aanzet naar het deel Marketingplanning.

Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden over zichtelijk heid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op www.practicx.nl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen.

De online toets- en oefenportal PracticX is specifiek ontwikkeld voor mbo-studenten. Een unieke code in het boek geeft hen toegang tot het extra oefenmateriaal. Waar nodig wordt de leerstof uit het boek verder verrijkt met oefenbestanden, cases en aanvullende opdrachten. De oefeningen per hoofdstuk bestaan uit open- en gesloten vragen, waarbij studenten direct heldere feedback krijgen – ideaal bij de voorbereiding op het tentamen!

Specificaties

ISBN13:9789039527856
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:7-6-2019
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:
Serie:Pitch

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Kees Benschop

Kees Benschop studeerde economie en culturele antropologie. Hij werkte als consultant voor ontwikkelingsprojecten en als field officer voor UNHCR, waarna hij het onderwijs in ging. Daar raakte hij gespecialiseerd in tempodifferentiatie en individuele leertrajecten. Daarvoor is helder en toegankelijk leermateriaal nodig. Met het maken daarvan heeft hij 25 jaar ervaring. Marketing is één van zijn interessegebieden. In de gangbare economische modellen wordt aansluiting van vraag en aanbod als vanzelfsprekend verondersteld. Maar, zegt hij, goede aansluiting van aanbod bij de vraag is moeilijker dan je op het eerste gezicht zou denken, en het is maar een minderheid van aanbieders die daar echt goed in is. Volop te leren dus, voor studenten en voor aanbieders.

Andere boeken door Kees Benschop

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Basisboek marketing