![Social media management Social media management](https://i.mgtbk.nl/boeken/9789001034399-75.jpg)
![](https://i.mgtbk.nl/boeken/9789001034399-460x480.jpg)
Marjolein Visser RM werd zich begin jaren negentig bewust van de baanbrekende mogelijkheden van online marketing tijdens de eerste internetcursus in Nederland.
Meer over de auteursSocial media management
Paperback Nederlands 2025 2e druk 9789001034399Samenvatting
-Enige studieboek dat social media vanuit klantperspectief behandelt;
-geschreven door experts uit het werkveld, met actuele en relevante inzichten;
-zeer praktijkgericht, zodat studenten theorie direct kunnen toepassen.
De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd. Ook kunnen uitingen op social media een grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te implementeren. Social Media Management biedt studenten de kennis en vaardigheden om succesvolle plannen voor bedrijven te ontwikkelen.
In de vernieuwde tweede editie zijn de meest actuele inzichten uit de praktijk verwerkt. De volgorde van de hoofdstukken is afgestemd op de actuele beroepspraktijk. Ook zijn de voorbeelden vernieuwd en zijn praktische checklists toegevoegd. Hierdoor wordt de klant nog centraler gesteld in het boek.
Doelgroep
Social Media Management is geschikt voor hbo-opleidingen in de richtingen marketing en communicatie, met name voor de hoofdfase.
Digitale leeromgeving
Met dit boek krijgen jij en je studenten toegang tot de uitgebreide online omgeving van studiemeister. Als docent krijg je de beschikking over een breed aanbod aan collegematerialen, zoals extra oefeningen, casussen en presentaties die eenvoudig op maat kunnen worden aangeboden.
Je studenten verdiepen hun kennis en verbeteren hun vaardigheden met uitlegvideo's, samenvattingen, toetsvragen en begrippentrainers. Zo zijn je studenten goed voorbereid en kun jij tijdens de lessen de verdieping opzoeken!
Specificaties
Over Berend Sikkenga
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan